Anastazja Haugen Slytherin V. Sınıf
Gerçek Adı : Mina. Mesaj Sayısı : 7 Kan Durumu : Safkan. Taraf : Karanlık. Kişisel Özelliği : Aşüft. Rp Partneri : James mcavoy, of kors. Özel Yeteneği : Pür Veela Evcil Hayvan : Artemisia adında bir sibirya kurdu.
| Konu: Anastazja Haugen. Perş. 7 Ağus. - 22:53:48 | |
| x Anastazja Haugen. x Saygın, bir o kadar da köklü safkan büyücü/cadılardan oluşan Haugen ailesine mensup Anastazja. Aşırı baskı, disiplin ve despotlukla yetiştirildi. Kezâ ailesi, her konuda mükemmel olmasını bekliyordu. Ki bu beklentiler ile boğulduğunda henüz dört yaşındaydı. Mümkün olduğunca ondan beklenenleri yerine getirmeye çalışıyor, insanları hayal kırıklığına uğratmamak için büyük çaba gösteriyordu. Ne var ki onun yaşındaki bir kız için mükemmel olmak hiç de kolay değildi. İçinde büyüdüğü ev tamamı adab-ı muâşeret kurallarından oluşan bir çeşit kampı andırıyordu. Sevgiden yoksun, yalnızca başarı üzerine. Derken kız altı yaşına bastığında, babası sanki gitmek için bu günü bekliyormuş gibi annesi ve Anastazja'yı terk etmişti. Genç kızın hayatının kâbusa dönüşmesi işte böyle başlamıştı. Annesi, ailenin saygınlığı konusunda derin bir endişeye düşmüş ve bu şekilde yaşayamayacağına kanaat getirip intihar etmişti. (Yani Ja böyle zannediyor, fakat aslında annesi öldürüldü.) Büyükanne ve büyükbabası bir süre Anastazja'yı yanlarında istemediler, lâkin sonrasında kabullendiler. x Kan, vahşet ve zulûm dolu bu hayatların en belirgin özelliği hiç kuşkusuz acı olmuştur. Çoğu zaman geride kırık bir kalp, parçalanmış ruh veya ölümü arzulayan bir genç kız bırakmıştır yaşadıkları. Sevgisi onun zırhı, sevdiklerini koruma güdüsü ise kalkanı olmuştur her savaşta, işte bu ayakta tutmuştur Anastazja'yı. x Doksan iki.
| |
|
Seçmen Şapka Seçmen Şapka
Gerçek Adı : AteşOku Mesaj Sayısı : 32 Kan Durumu : kansız. Taraf : bertaraf. Kişisel Özelliği : huysuz. Rp Partneri : üretilmedi. Özel Yeteneği : bağırmak.
| Konu: Geri: Anastazja Haugen. Perş. 7 Ağus. - 23:18:39 | |
| Slytherin. AteşOku RPG'ye Hoşgeldiniz. Keyifli roller dileriz. | |
|