Merhaba

Foruma Hoşgeldiniz

Kayıt Olduktan Sonra Rütbe Seçmelisiniz. Ve Daha sonra Lejant Oluşturmalısınız;



 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Cuz i'm a gypsy.

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
lleana Mıhaı
Slytherin V. Sınıf
Slytherin V. Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Taraf : Kendisi.
Kişisel Özelliği : Çingene.

MesajKonu: Cuz i'm a gypsy.   Çarş. 6 Ağus. - 22:41:13

    lleana Mıhaı, çingene, göçebe bir ailenin tek çocuğu. Birkaç akrabası ve artık ailesi haline gelmiş bir grup çingeneyle, her ne kadar gittiği yerlerin merkezden uzak, su kenarı ve çimenlik alanlarını görse de, şehirden şehire sürekli seyahat halinde geçirdi yaşamını. Ta ki Hogwarts mektubunu alana dek. İlk başlarda sürekli aynı yerde kalmak ve geceleri ateşin etrafında ettiği danslardan ayrı düşmek ona zor gelse de zamanla bu duruma alıştı. Oldukça değişik biri. Bazen ne söylediğini anlamakta güçlük çekebilirsiniz. Spiritüel konulara meraklı. El falında insanları şaşırtabilecek kadar becerikli. Sinsi, bencil, ukala, fazlasıyla dobra ve giydiği ve taktığı değişik şeyleri sorun etmezseniz arkadaş canlısı olduğunu bile söyleyebiliriz. Çünkü sürekli farklı yerlere göçtüğü için arkadaş ortamlarından hayli uzaktı bu yüzden Hogwarts cadı için bulunmaz bir fırsat. Özgürlüğüne çok düşkün dolayısıyla okul kurallarıyla arası pek iyi değil ve sık sık cezaya kalan bir tip. Ağzı bozuk. Haz etmediği kişilere karşı saldırgan üstelik yaptığı büyülerle yetinmeyip olayı fiziksel şiddete taşıyabilecek kadar. Ha birde, llea. dans etmeyi çok seviyor, Hogwarts'ın ıssız köşelerine kaçıp kendi kendine dans edebilecek kadar.

    Çok çok arkadaşı olsun mesela ve asil geçinip, kendini beğenen tiplerden de düşmanları.
    Ağzını burnunu kırmak için kıvrandığı bir adet büyücü, böyle çok uyuz ve kibirli bir tip. Her fırsatta atışıp canını falan yakmaya çalıştığı.
    lleana'dan nefret eden cadılardan birisinin kıymetli bir eşyası çalınsa ve o da direk çingene olduğu için lleana'yı suçlasa değişik bir şeyler çıkartılabilir diye düşünüyorum.
    Ve bunların dışında sizin kurgularınıza da açığım pek tabii. Aklınızda bir şeyler yoksa bile karakter kurgunuzu alın gelin, birlikte buluruz.

    Caitlin: Nefret ediyoruz, düşmanımsı.
    Eléanor: Çokça nefret ediyoruz, saçı başı yolunası düşman.
    Gisela: Aslında llea. çok uslu ama kadın melezlere takık. Razz
    Jimmy: Cadının tavırlarını garipsemeyip onunla çingeneleşen bi' dost.
    Cristo: Birbirlerinin çirkef yanlarını ortaya çıkartıp sırf eğlence için millete bulaşıyorlar.
    Holly: İlk başlarda bu kızdan hoşlanmasa da sonrasında yanlış düşüncelere kapıldığını anlayıp ılımlı yaklaşmaya başladı.
    Alaric: Bir kavga esnasında lleana karşısındakine dalmak üzereyken araya giren cengaver.



En son lleana Mıhaı tarafından Perş. 7 Ağus. - 23:42:14 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Caitlin Gievonni
Hufflepuff V. Sınıf
Hufflepuff V. Sınıf
avatar

Gerçek Adı : Beyza
Mesaj Sayısı : 10
Kan Durumu : Melez
Kişisel Özelliği : Şakalar, komiklikler

MesajKonu: Geri: Cuz i'm a gypsy.   Çarş. 6 Ağus. - 22:49:35

O zaman ben burdan yazayım, benim karakter biraz salak açıkçası. Böyle saçmasapan eşek şakaları falan yapma peşinde. E malum sen de alışkın değilsindir hiç tanımadığın birinin bu davranışlarına. Sana da bir gün bir şaka yapsın ve nefret ettiğin listeye atıver Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Eléanor Splendore
Slytherin V. Sınıf
Slytherin V. Sınıf
avatar

Gerçek Adı : Merve.
Mesaj Sayısı : 58
Kan Durumu : Melez.
Kişisel Özelliği : Uykusuz, aksi, lanet.

MesajKonu: Geri: Cuz i'm a gypsy.   Çarş. 6 Ağus. - 22:57:54

Alıntı :
lleana'dan nefret eden cadılardan birisinin kıymetli bir eşyası çalınsa ve o da direk çingene olduğu için lleana'yı suçlasa değişik bir şeyler çıkartılabilir diye düşünüyorum.

şu kesinlikle benim kıza uygun. zaten sürekli söylüyorum nefret edilesi bi tip senin karakterinde gayet tiksinebilir rahat rahat. her şekilde iftira atılır itinayla dedikodu da çıkarılır. güzel kurgular çıkabilir yani, buraya talibim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
lleana Mıhaı
Slytherin V. Sınıf
Slytherin V. Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Taraf : Kendisi.
Kişisel Özelliği : Çingene.

MesajKonu: Geri: Cuz i'm a gypsy.   Çarş. 6 Ağus. - 23:03:14

Caitlin, evet llea. değişik reaksiyonlar verebilir, tamamdır.
Eleanor, senin kız ortalığı ayağa kaldırsın lleana hırsız falan diye sonra da bunlar saç saça baş başa... Güzel, tamam, oldu bu.
Ekliyorum^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Eléanor Splendore
Slytherin V. Sınıf
Slytherin V. Sınıf
avatar

Gerçek Adı : Merve.
Mesaj Sayısı : 58
Kan Durumu : Melez.
Kişisel Özelliği : Uykusuz, aksi, lanet.

MesajKonu: Geri: Cuz i'm a gypsy.   Çarş. 6 Ağus. - 23:07:50

oo o kolay ya ciyaklamayı pek sever bu kız. ayrıca onun dışında saç baş olayı bi kızlar tuvaletine bakar, ayşegülle de kurgumuz var zaten giselanın haberi yok ama o ayırcak bizi sen de o arada ne kadar nasiplenirsen artık, yalnız ayşegülde sıkıntı var o saç baş yolmuyo direkt kusuyo.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Gisela Müller
İksir Profesörü
İksir Profesörü
avatar

Gerçek Adı : Beyza
Mesaj Sayısı : 99
Kan Durumu : Safkan
Taraf : Maradh
Kişisel Özelliği : Burnu estetik, obsesif
Rp Partneri : Uzatmalım Adolfo
Özel Yeteneği : Pür Veela

MesajKonu: Geri: Cuz i'm a gypsy.   Çarş. 6 Ağus. - 23:13:01

Uuu öğrenci kavgası bayılırım, ne ayırması bir de avcuma çekirdek alır sizi izlerim...

Gizliydi şimdi öğrenmiş oldum güzel olur sevinirim Very Happy (bi admin olarak burayı kaynatmamam gerekiyor, ben kaçıyorum)

_________________


Pür Veela dans ederken sizin gördüğünüz:
 

Aslında olan:
 

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
lleana Mıhaı
Slytherin V. Sınıf
Slytherin V. Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Taraf : Kendisi.
Kişisel Özelliği : Çingene.

MesajKonu: Geri: Cuz i'm a gypsy.   Çarş. 6 Ağus. - 23:15:14

Heh, cezaya bırakacak profesörü de bulduk. Şimdi kurgu tam oldu işte :B
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Gisela Müller
İksir Profesörü
İksir Profesörü
avatar

Gerçek Adı : Beyza
Mesaj Sayısı : 99
Kan Durumu : Safkan
Taraf : Maradh
Kişisel Özelliği : Burnu estetik, obsesif
Rp Partneri : Uzatmalım Adolfo
Özel Yeteneği : Pür Veela

MesajKonu: Geri: Cuz i'm a gypsy.   Çarş. 6 Ağus. - 23:17:33

Evet, zaten melez öğrenciye huyum var.. Yani kolay kolay kurtulamayacaksınız Razz

_________________


Pür Veela dans ederken sizin gördüğünüz:
 

Aslında olan:
 

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Caitlin Gievonni
Hufflepuff V. Sınıf
Hufflepuff V. Sınıf
avatar

Gerçek Adı : Beyza
Mesaj Sayısı : 10
Kan Durumu : Melez
Kişisel Özelliği : Şakalar, komiklikler

MesajKonu: Geri: Cuz i'm a gypsy.   Çarş. 6 Ağus. - 23:30:41

Bir o üyeliğe bir bu üyeliğe girmekten başım döndü, buyrun müsaitseniz yapalım bir şeyler Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Cristo Montrell
Gryffindor IV. Sınıf
Gryffindor IV. Sınıf
avatar

Gerçek Adı : G.
Mesaj Sayısı : 22
Kan Durumu : Muggle Doğumlu
Taraf : Keyos.
Kişisel Özelliği : Yabani, düzensiz, başına buyruk
Rp Partneri : Ebrukot <3
Özel Yeteneği : Galonlarca işemek.

MesajKonu: Geri: Cuz i'm a gypsy.   Perş. 7 Ağus. - 13:29:13

Jimmy Kenzie Fliegel -> böyle bazı geceler ateş yakıp etrafında dans ettiği bi arkaaşı olabilir, hatta sürekli gelip el falı falan baktırabilir. bu tip eğlenceli şeyler yapabilirler birlikte.

Cristo Montrell -> birlikte çirkef çingenelikler yapabilirler, kısaca sidik yarıştıracağı bi arkadaşı falan olabilir ya da birbirlerinden hazzetmezler. aslında her türlüsü olabilir gibi cristo da yabani, ileana'da arkadaş ortamına alışık falan değil ya. buradan bi şeyler... bilemedim

_________________

Niye durmuyosun oç:
 
Ödevler çok olunca ben:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Crystal Holly Walker
Slytherin V. Sınıf
Slytherin V. Sınıf
avatar

Gerçek Adı : Ebrukot.
Mesaj Sayısı : 68
Kan Durumu : Melez.
Taraf : Façan yansın kaarşim.
Kişisel Özelliği : Çekingen.

MesajKonu: Geri: Cuz i'm a gypsy.   Perş. 7 Ağus. - 18:03:24

Holly aslında kimseden nefret etmez, edemez ama soğuk biraz. Herkesle konuşamıyor çekingen olduğu için. lleana onun bu tavrını kendini beğenmişlik falan olarak algılayıp nefret besleyebilir, bilemedim.

ya da onu sessiz görüp yaklaşıp açılmasını sağlamaya çalışabilir, yakın arkadaş olabilirler zamanla haliyle vs. bilemedim çok bir şey gelmedi henüz aklıma ama dilediğin şekilde bir şeyler ayarlayabiliriz :c

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
lleana Mıhaı
Slytherin V. Sınıf
Slytherin V. Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Taraf : Kendisi.
Kişisel Özelliği : Çingene.

MesajKonu: Geri: Cuz i'm a gypsy.   Perş. 7 Ağus. - 21:48:22

Jimmy ile olan kurguyu ayrı bir sevdim şu dans ve el falı olayı kızın duyduğu özlemi azaltabilir. Ve Cristo. Birlikte eğlenmek için ona buna bulaşıp sonra da haklılarmış gibi çirkeflik yapsınlar, tamamdır.
Holly, aslında şey ilk başta sessizliğini yanlış algılayıp ondan haz etmeyebilir ve sonradan doğruyu fark edince de bunun için pişman olur lleana ve kıza daha ılımlı yaklaşmaya başlar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alaric Václav
Slytherin IV. Sınıf
Slytherin IV. Sınıf
avatar

Gerçek Adı : ΘZΛN
Mesaj Sayısı : 16
Kan Durumu : Melez
Taraf : Tarafsız

MesajKonu: Geri: Cuz i'm a gypsy.   Perş. 7 Ağus. - 22:42:30

Aklımda bişey yok ama ilanım burada. Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
lleana Mıhaı
Slytherin V. Sınıf
Slytherin V. Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Taraf : Kendisi.
Kişisel Özelliği : Çingene.

MesajKonu: Geri: Cuz i'm a gypsy.   Perş. 7 Ağus. - 23:43:29

Kararlaştırdığımız şekilde ekledim öyleyse.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Cuz i'm a gypsy.
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Karakter ve Rol Dünyası :: Kurgularınız :: İlanlar-
Buraya geçin: